STEPARU Nyheter, Anmeldelser, Forhandsvisning og Informasjon for Utenlandske Spill.

Smilegat avslorte bare hele trailer av Lost Ark Online og det avslorte mye mer informasjon om spillet. Rangerer fra de kommende spillbare tegnene, apent verdenssystem, verdens kart, livskompetanse, kombinationssystem og mer. Dette burde sette de spillerne som trodde at dette skulle v re et annet fangehullskrypspill a hvile. Lost Ark Online er en MMORPG ikke MORPG som utviklerne uttalt mange ganger.

De nav rende spillbare klassene.

Battle Master – Elemental System.

Battle Master er en kvinnelig munk som spesialiserer seg pa n rliggende kamp, hun kan levere odeleggende angrep og kombinasjoner. Imidlertid ikke la handen til handen bekjempe deg. Kampmestere er veldig smidige og angrepene deres kan brukes til a kombinere kombinasjoner, komme seg ut av klissete situasjoner eller starte kombinasjoner. Til slutt kan hun utfore spesielle trekk ved a forbruke sin elementmaler.

Devil Hunter – Multi Weapon System.

Devil Hunter er ganske mye som Dante fra Devil May Cry serien en darlig rovjeger! Dette er den perfekte klassen for avanserte action MMORPG-spillere fordi det vil kreve at spillere i sanntid skifter mellom dual pistoler, hagle og gev r under midtkamp. Hver pistol vil ha et annet sett med ferdigheter! Spillere kan enkelt bytte mellom pistoler ved a trykke pa (1) Dual Pistols, (2) Shotgun og (3) Rifle-taster pa tastaturet. Bland og kombiner kombinasjoner fra de ulike ferdighetssettene og bruk dem til din fordel!

Arcana er en av de mange varierte DPS klassene med gambling evner og arcane magi. Hun spiller litt som Twisted Fate of Legends of Legends, fordi hun kan snurre rouletten for et tilfeldig kort. Nar kortet brukes, vil det tilfeldig gi forskjellige ferdighetsstimuleringer og effekter pa standardkunnskapene, fullstendig endre ferdighet, etc.

Warlord-klassen vet virkelig hvordan man skal sette «Tank» -klassen til bruk ved a bruke skjold og b rbar lansekanon (Det er virkelig et rifle.) Gun Sword? Nei, ikke denne klassen! Ikke noe spesielt med denne klassen enn Bullet Systemet som forbrukes ved bruk av eksplosive ferdigheter. Av en eller annen grunn minner denne klassen om Lancers fra Tera.

Infighter er en annen melee kamp klasse som spesialiserer seg pa dual rod og gronn energisystem. I motsetning til de andre jobbene har Infighter ingen managre i det hele tatt, og ma fokusere pa ferdighetsstyring pa en annen mate. Hennes ferdigheter forbruker enten den rode energien eller den gronne energien. Tilhengeren avslorte ikke mye, men jeg gjetter at noen ferdigheter vil la henne sippere rod eller gronn energi fra fiender.

Summoner – Summoned Monsters.

Summoneren er en ganske enkel klasse, hun kan tilkalle ulike monstre som vil hjelpe henne i kamp. De tilkallede monstrene varierer fra kanaliserte innkallinger, innkallinger som vises for en ferdighet, tilkallede monstre som vil beskytte deg i kamp og mer. En innkalling av orb forbrukes hver gang en spesiell kallelse brukes mens de andre ikke krever noe.

Berserker-klassen er den ultimate frontlinjens AoE-klasse som leverer store spaltangrep og gir muligheten til a forvandle seg til en rasende tilstand i et minutt. Selv om rustningen ser tung ut, kan denne klassen bevege seg og angripe ekstremt raskt. Berserkers kan enkelt sla ned store grupper av fiender uten omsorg.

Stativsystem – Combo Variasjoner.

Tripod System of Lost Ark Online spiller en stor rolle i handlingen bekjempelse fordi spillere kan spesialisere sin karakter til hvordan de liker. Kampmesteren kan for eksempel fokusere pa styrke i elementet som de liker brann, is, jord osv. Oppgradering av ferdighetene vil oke mengden ganger ferdigheten kan utfores eller legges til. Selvfolgelig gjelder dette bare for Battle Master-klassen, da Tripod System varierer mellom alle spillbare klassene og fungerer pa en unik mate for hver enkelt. Med Tripod System i spill kan brukerne tilpasse sin karakter til sin egen stil. Det er opp til spilleren a oppdage hvilke konstruksjoner som passer dem mest og de forskjellige kombinasjonskombinasjonene som kan utfores ved hjelp av systemet.

Verdens kart – Utforsk verden.

Spillere kan reise fritt rundt verden av Lost Ark Online ved a bruke sitt eget skip som sett under og i tilhenger. Spillere kan sette seglet pa tilfeldige opplevelser og oppdage nye omrader eller ga seg vill pa arken. Nar du er ute pa sjoen, vil du ogsa kunne synlig se andre spillere som utforsker eller ser etter omrader. Gir spillet en mer apen MMORPG-folelse. Du kan selv ga skattejakt pa jakt etter tilfeldig skatt ved a bruke skipskranen. Seil langt nok, og du kan oppdage forskjellige unike omrader! Seiling av havene vil ikke alltid v re trygt som det tilfeldige spokelsesskipet dukket opp i trailervideoen. Nar du styrer spokelseskipet, kan du jakte den spesielle sjefen for sjeldne loot!

Interaktiv verden – Skjulte oppdrag og omrader.

Lost Ark Online er en MMORPG og ikke MORPG, sa nar spillere ikke er i en fangehull, er de ute pa banen med tilfeldige ting som livsferdigheter, jakt pa feltbaser, henger ut i byen, utforsker nye regioner og mer. Spillet vil ha mange skjulte omrader, og det stopper ikke der alene. Spillet tilbyr ogsa skjulte oppdrag. For eksempel kan du avlyse pa NPCs og lytte til deres ordninger. Derfra vil en ny oppgave lase opp hvor du kan hjelpe eller stoppe planen. En annen skjult eller tilfeldig oppgave er a falle av en kant, du kan sparke ham eller hjelpe ham, kanskje han vil belonne deg for problemene.

Lost Ark Open Areas – Field Adventures.

Lost Ark Online tilbyr apne omrader som Lineage Evig eller Devilian Online. Sett i trailer eller sett bilder under mengden av spillere i ett omrade er ikke begrenset til en liten fest! I det siste bildet kan du finne en haug med spillere som slar ned pa en feltboss.

Mini Games – Drikke og Gambling.

Inne i taverna kan spillerne delta i minispill og arrangementer som kort- og keg-drikkespillet som vises nedenfor. Det ville v re fint a se om de implementerte et kortssystem som Ragnarok Online, og disse kortene kunne brukes i Tavern eller mot andre spillere eller for noe annet.

Raids – Guardian Raid System.

Raid-systemet i Lost Ark Online minnet meg om Vindictus mye, spesielt nar de bestemte seg for a kutte ned monsteret med ballista. Spillere ma n rme seg raidbosser med en plan fordi dette ikke er et av spillene der du kan tanken & amp; spank ting. Spesielt med den interaktive verden og omradene spillet har a tilby. For eksempel kan sjefen nedenfor knuse den kaldte isbakken og forlate store hull bak hvor spillerne kan glide og falle inn og drukne med mindre et lagmedlem redder dem fra deres dod.

Dungeon System – Kinesisk opplevelse.

Den kinematiske dungeon-opplevelsen er en av hovedgrunnene til at sa mange spillere rundt om i verden er interessert i Lost Ark Online. Som vist i tilhenger vil sjefen jage festen din ned i fangehullet, og nar du kommer til toppen av kartet, kan du endelig begynne a drepe dyret. Mens du klatrer opp tarnet, prover villet tilfeldig a spise deg levende, sa du ma lope fort og knuse eller hoppe over hindringer.

Det ville ikke v re en MMORPG hvis det ikke ga noen form for PvP riktig ?! Lost Ark Online tilbyr for tiden 1v1 og 3v3 i Colosseum. Kanskje utviklerne skal implementere noen apne verdens PK senere for hardcore-spillerne. Sjekk ut PvP-delen av spillet som starter kl 13:31 i trailer eller klikk pa denne linken.